Testiranje i upisi u prvi razred za školsku godinu 2024./2025.
Poštovani roditelji!
Liječnički pregled djece dorasle za upis u prvi razred obavljate kod školskog liječnika, u Domu zdravlja u Sesvetama.
Naš školski liječnik je
Dr. Petra Kreković-Pizent petra.krekovic@stampar.hr
Lidija Strbad, ms lidija.strbad@stampar.hr
Ninska 10; 01 2007 294
Parni datumi: poslijepodne 14-18
Neparni datumi: prijepodne 8-12
Upisno područje naše škole čine: Soblinec, Gajec, Popovec, Budenec (zajedničko upisno područje s OŠ Sesvetski Kraljevec), Budenečka cesta I. odvojak (zajedničko upisno područje s OŠ Sesvetski Kraljevec), Šašinovec, Žerjavinec, Belovar, Lužan, Adamovec, Glavnica Donja, Glavnica Gornja, Moravče, Jesenovec.
Za učenike izvan upisnog područja treba obaviti pregled prema upisnom području (postupa se prema čl.18 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama NN 156/23 prema kojoj „odluku o upisu učenika u osnovnu školu kojoj ne pripada prema upisnom području, za školske ustanove kojima je osnivač jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, donosi nadležno upravno tijelo županije, odnosno Gradski ured“). Kako bismo na vrijeme poslali Gradskom uredu zahtjev za upisom učenika izvan upisnog područja, molimo da nam se javite prije 24.svibnja 2024.
Pedagoški pregled djece dorasle za upis u prvi razred obavlja se u školskim prostorima Matične škole, na temelju pisanog poziva roditeljima.
Od 15. veljače do 15. travnja 2024. obavljaju se pregledi djece koja su prošle školske godine dobila odgodu, a od travnja na dalje odvijaju se pregledi ostale djece.
Ako imate pitanja ili do sredine svibnja ne dobijete poziv, nazovite 01 2042 008, kućni 3 ili 5, školsku psihologinju, pedagoginju ili edukacijsku rehabilitatoricu.
Dragi učenici, zainteresirani čitaoci!
Ove školske godine školski list "Kresnice" izlazi u elektroničkom obliku.
Možete ga pronaći na slijedećoj adresi: http://kresnice.com.hr
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama.
Važna napomena učenicima: Učitelji su formirali vaše učionice gdje možete pratiti nastavu. Nije dozvoljeno formiranje novih timova bez ovlaštenja. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana.
U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Dragi učenici, poštovani roditelji! Drago nam je obavjestiti Vas kako su micro:bitovi stigli i u našu školu. Početkom prosinca dobit će ih svi učenici 6. -ih razreda. Učenici zadužuju micro:bitove odmah po dolasku u škole a iste vraćaju na kraju školske godine. Tijekom godine ih mogu koristiti na nastavi i kod kuće. Svaki učenik dobiva komplet opreme – ili jedan GO komplet, ili jedan komplet opreme iz Club paketa (micro:bit, upute, kućište za baterije, baterije i USB kabel). Podsjećamo kako su svi edukacijski i predmetni materijali za korištenje micro:bita dostupni na edukacijskom web portalu IRIM-a pod " Izradi".
Sretno s početkom korištenja micro:bitova u nastavi!
„Dobar život je proces, a ne stanje postojanja. To je putovanje, a ne odredište.“
Carl Rogers
STRUČNA SURADNICA PSIHOLOGINJA:
Ana Karažija
📱 01/2042-008 (kućni 3)
Radno vrijeme:
Ponedjeljak: 12:15 – 18:15
Utorak: 8:00 – 14:00
Srijeda: 12:15 – 18:15
Četvrtak: 8:00 – 14:00
Petak: Rad u smjenama
Što je posao školskog psihologa?
Težište rada i najčešći korisnici školskog psihologa su prije svega učenici, njihov osobni i akademski razvoj. Da bi učenik mogao učiti, mora imati i kapacitet nositi se sa svakodnevnim školskim obvezama i zahtjevima života, posjedovati vještine suočavanja s raznim okolnostima (primjerice, u obitelji i s vršnjacima), ali i promjenama koje prolazi procesom odrastanja.
Rad s učiteljima i roditeljima također je uobičajen, ali on se ponajprije odvija u funkciji njihova osposobljavanja za bolje razumijevanje učenikovih potreba i ponašanja te djelotvorniji rad s njima.
Kod školskog psihologa učenici dolaze samostalno, na inicijativu učitelja ili roditelja, a može ih i sam psiholog pozvati. Dok neki učenici taj susret doživljavaju kao kaznu i znak da su u nečemu pogriješili, drugi ga doživljavaju kao zabavu i ugodno druženje. Odlazak psihologu ponajprije treba shvatiti kao odlazak učitelju kad ne razumiješ zadatak ili doktoru kad te nešto boli. Nema ničeg lošeg u tome da se ponekad potraži pomoć neutralne osobe koja može pomoći u sagledavanju situacije iz druge perspektive. Pomoć psihologa treba tražiti jednako kao što bi se tražila pomoć za bilo koji drugi zdravstveni problem.
Razlozi zbog kojih učenici najčešće dolaze obično su emocionalni, obiteljski i/ili osobni problemi. Također se javljaju zbog pubertetskih problema, problema u odnosima s drugima, bilo učenicima ili nastavnicima, i problema u komunikaciji. Kroz primjenu odgovarajućih psiholoških upitnika i testova te razgovor i opažanje školski psiholog preporučuje daljnje odgojne i obrazovne postupke.
Ostale aktivnosti psihologa uključuju edukacije, kreiranje psihoedukativnih sadržaja, radionica, sudjelovanje u profesionalnom usmjeravanju, procjenu spremnosti za školu, promjenu oblika školovanja, identifikacija darovite djece, provođenje istraživanja itd.
Školski psiholog provodi sve one aktivnosti kojima je konačni cilj očuvanje i poboljšanje mentalnog zdravlja učenika.
( Izvor: http://www.istrazime.com/skolska-psihologija/psiholog-u-skoli/)